WSTĘP:
Szkoła Podstawowa w Chorzewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej https://bip.spchorzew.edu.pl
Data publikacji strony internetowej: 2012-10-05
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2021-09-01
STATUS POD WZGLĘDEM ZGODNOŚCI Z USTAWĄ:
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:
- filmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
- niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
- mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności
- dokumenty w PDF nie są dokumentami edytowalnymi
- część plików nie jest dostępnych cyfrowo
INFORMACJE DODATKOWE – STRONA POSIADA:
Narzędzie ułatwień dostępu (widoczny obrazek po lewej stronie przy poruszaniu się po witrynie w wersji na komputery stacjonarne) a w nim:
- podwyższony kontrast
- możliwość powiększenia liter
- podświetlane linki
- skala szarości
- jasne tło
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI:
Deklaracje sporządzono dnia 2020-03-28 r.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez dyrektora Szkoły Podstawowej w Chorzewie.
KONTAKT I INFORMACJE ZWROTNE:
PROCEDURA WNIOSKOWO-SKARGOWA
DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA
- Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy, prowadzą do niego schody, brak podjazdów dla niepełnosprawnych. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Na terenie szkoły nie ma miejsc parkingowych.
- Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.
- W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro i piwnica) znajduje się korytarz.
- W budynku nie ma dostosowań dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki).
- Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku brak udogodnień dla psa asystującego i psa przewodnika.
- W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.